Cummins solicită continuarea inovației în toate tehnologiile pentru a atinge obiectivele de mediu

Vicepreședintele Tony Satterthwaite a mărturisit că motoarele cu ardere internă avansate pot realiza reduceri imediate ale poluanților atmosferici și emisiilor de carbon, în timp ce infrastructura și scara de fabricație se dezvoltă pentru tehnologii cu emisii reduse de carbon, cum ar fi grupurile de propulsie electrice cu baterie și celule de combustibil.

„Viitorul puterii necesită o inovație multilaterală”, a declarat Satterthwaite într-o audiere a Comitetului Senatului pentru Energie și Resurse Naturale, mărturisind practic din cauza pandemiei. „Clienții noștri au nevoie de vehicule și echipamente potrivite pentru a-și face treaba astăzi și în viitor.”

REALIZAREA BENEFICIILOR AZI

Având în vedere viitorul, Cummins a făcut o investiție semnificativă în sistemele de propulsie electrice pentru baterii și celule de combustibil în ultimii ani, organizând prima zi a hidrogenului în 2020 pentru a prezenta pentru aproape 2.000 de analiști, membri ai mass-media și potențiali clienți, progresul companiei cu produsele folosind combustibilul promițător cu conținut scăzut de carbon.

Dar experții spun că conversia la tehnologii cu emisii reduse de carbon nu va avea loc peste noapte. De exemplu, va fi nevoie de timp pentru a dezvolta suficiente stații de realimentare și reîncărcare pentru adoptare pe scară largă. Satterthwaite a spus că există beneficii de mediu care pot fi obținute astăzi cu tehnologiile existente, cum ar fi motoarele diesel avansate și gazele naturale, pe măsură ce infrastructura se dezvoltă pentru grupurile de propulsie cu emisii reduse și fără carbon.

În următorul deceniu, motoarele cu ardere internă cu eficiență ridicată, cu hibridizare ușoară și combustibili cu emisii reduse de carbon, pot reduce atât dioxidul de carbon (CO2), un gaz cu efect de seră major (GES), cât și poluanții criteriali, oferind în același timp clienților performanță, fiabilitate și accesibilitate.

Motoarele cu combustie internă avansate ar permite țării să facă progrese semnificative în probleme precum schimbările climatice, pe măsură ce investițiile guvernamentale sunt necesare pentru adoptarea pe scară largă a platformelor cu emisii scăzute și fără emisii de carbon, a spus Satterthwaite.

CALEA PENTRU 0 EMISII

Executivul a mărturisit că atingerea unui viitor cu emisii zero va necesita conducerea guvernului pe lângă angajamentul din partea producătorilor precum Cummins.

„Acest lucru este esențial pentru succesul pe drumul nostru către zero emisii”, a mărturisit Satterthwaite. „Dacă SUA urmează să atingă această cale către zero într-un mod eficient din punct de vedere al costurilor, în timp util și să promoveze locurile de muncă și producția din SUA, este nevoie de sprijin public semnificativ de la DOE (Departamentul Energiei), laboratoarele noastre naționale și alte instituții de cercetare pentru a inova în infrastructură, dezvoltare și implementare. ”

Satterthwaite a făcut un pas special comitetului pentru hidrogen regenerabil în timpul mărturiei sale, menținând că acesta ar trebui să facă parte din planurile guvernului de a merge mai departe.

„Cummins a investit semnificativ în întregul lanț valoric al hidrogenului, deoarece s-a dovedit a fi una dintre cele mai eficiente tehnologii de abilitare pentru decarbonizarea largă și profundă a sectoarelor greu de redus în care operează produsele Cummins”, a spus el. „Europa și Asia de Est au un avantaj timpuriu în acest spațiu, după ce s-au angajat sute de miliarde de dolari, respectiv, pentru a promova producția de hidrogen decarbonizat și desfășurarea echipamentului cu pilă de combustibil”.

De exemplu, celulele de combustibil cu hidrogen sunt văzute ca generând tipul de energie necesară pentru alimentarea trenurilor de călători, astfel încât sistemele feroviare nu ar trebui să înșire sârmă electrică pe distanțe lungi pentru a obține beneficiile reduse de carbon ale electrificării.

PRIVIND ÎNAINTE

Satterthwaite a declarat că parteneriatele public-private suplimentare, cum ar fi inițiativa SuperTruck, care au condus la progrese semnificative în ceea ce privește consumul de combustibil pentru motoarele diesel, ar putea fi o modalitate rentabilă de a încuraja dezvoltarea noilor tehnologii esențiale pentru abordarea schimbărilor climatice.

„Un nou program SuperTruck III se va baza pe aceste îmbunătățiri, concentrându-se pe tehnologiile de reducere a emisiilor de CO2, cum ar fi îmbunătățirea eficienței, combustibilii cu emisii reduse de carbon, hibridizarea, electrificarea bateriei și optimizarea celulelor de combustibil pentru flote întregi”, a spus Satterthwaite în mărturia sa.

Executivul Cummins a încheiat încurajând comitetul să evite alegerea unei singure tehnologii ca cea mai bună modalitate de a merge mai departe.

„Adoptarea de politici care promovează puterea de alegere pentru fiecare piață va contribui la asigurarea faptului că această țară și fiecare comunitate din cadrul acesteia are tehnologia dovedită necesară pentru a servi economiei, îndeplinind în același timp obiectivele privind calitatea aerului și climatul pe drumul către emisiile zero zero”, a spus el. a spus.

 

Read Previous

EuRIC Recyclers’ Talks #1: Economia circulara

Read Next

ZIUA PAMANTULUI 2021